SALGSBETINGELSER
Generelle salgsbetingelser ved bestilling av heiskort og annet på internett
Ansvarlig formidler:
Høgevarde Fjellpark AS
Vetervegen 19
3539 Flå
MVA / Org nr 921 135 955
1. Bestillers ansvar
Før man foretar en endelig bestilling, skal man lese og gjøre seg kjent med viktig informasjon om det aktuelle produktet. Bestiller er ansvarlig for at kjøpet er i henhold til sine egne ønsker. Bestiller er ansvarlig for å forsikre seg om at opplysningene i bekreftelsen (kun sendt som e-post) er i samsvar med bestillingen.
Du kan også registrere deg og logge inn som bruker via social login (Facebook og Google+). Når du registrerer deg ved hjelp av Facebook eller Google+, vil tilbyder opprette en brukerkonto til deg med den e-posten du er registrert med på disse tjenestene.
Du kan når som helst endre dine personopplysninger ved å logge deg inn på «Min side”
2. Heiskort
Vårt anlegg aksepterer de fleste kort fra Skidata.
Også alle barn mellom 0-6 år skal benytte et keycard. Dette gjelder også hvis de kan stå gratis i følge med foresatte. Barn skal alltid bruke hjelm.
Sesongkort er personlig med bilde. Misbruk medfører et gebyr på kr 1500,-, og kan i ytterste konsekvens bli inndratt for resten av sesongen.
Ved driftsavbrudd, misbruk og anvendelse av heiskortet henviser vi til Alpinanleggenes LandsForening (ALF) nr. 8/99 RETNINGSLINJER FOR BRUK AV HEISKORT
3. Gjennomføring av bestilling
Bestillingen er ikke gjennomført og ikke gyldig i følgende tilfeller:
Bestiller har ikke mottatt e-post med kvittering eller bekreftelse.
Kortbetalingen avbrytes av ulike årsaker og belastning mislykkes.
Betalingen gjennomføres ikke fullstendig eller korrekt slik at beløpet ikke blir trukket fra konto. Dermed kanselleres den foreløpige reservasjonen etter kort tid og handelen er ugyldig.
Er du i tvil om bestillingen er korrekt gjennomført?
Kontakt oss:
E-post: fjellpark@hogevarde.no
Telefon: +47 46600009
4. Betaling
5. Angrerett
Ved sykdom eller skade vil kortbrukeren være berettiget til en forholdsmessig refusjon av kortutgiftene for den tid kortet ikke kunne benyttes. Skaden eller sykdommen skal på anmodning dokumenteres gjennom legeerklæring. Kortet skal tilbakeleveres så raskt som mulig. Ref retningslinjer for bruk av heiskort, Alpinanleggenes Landsforening (ALF)
Kjøp av spesielt rabatterte billettyper (kampanjer o.l.), uansett art, anses som endelig, og har ingen angre-, bytte- eller refusjonsrett.
Covid-19:
Den aktuelle smittesituasjonen knyttet til Covid-19 viruset kan påvirke skisesongen. Vi implementerer løpende alle nødvendige tiltak for å sikre trygg ferdsel i alpinanlegget, etter råd fra smittevernmydigheter.
Vi gir likevel følgende garanti for refusjon dersom skianlegget mot formodning skulle bli nødt til å stenge større deler av sesongen 2023/24 som følge av Covid-19:
Antall åpningsdager | Refusjon av betalt sesongkortpris |
< 50 dager | 20 % |
< 40 dager | 40 % |
< 30 dager | 60 % |
< 25 dager | 80 % |